6
Komen

Silap tu ! Blogger cun / hensem bukan lebih berpeluang untuk berjaya !




Berdasarkan dari entri aku sebelum ini , Blogger cun atau hensem lebih tinggi peluang untuk berjaya dalam dunia blog ? , ramai tidak menafikan akan peluang blogger yang punya paras rupa atau sering pacak gambar untuk lebih mudah popular berbanding dari yang lain.
Kalau dulu , aku setuju .. Tapi bila aku amati pergerakkan dunia blog di Malaysia ni , aku tak setuju dah .. Sekarang , blogger dan pembaca dah pandai menilai blog yang mana bagus dan punya kandungan artikal yang berilmiah.
Tak dinafikan la , blog ni ada banyak kategori .. Sebab tu aku kata , bila kita tengok satu satu blog itu , kita tengoklah sapa yg masuk baca di blog tu .. Dari situ kita tau dah sapa target blogger tersebut.
Jadi , kita tak perlulah nak rasa kecik hati , patah semangat bila ada antara kita kata ,”  blog kau tak sebest blog dia pon .. “ ! Apa yang perlu kita buat ialah , MEMBERI PERSEMBAHAN TERBAIK SETIAP KALI KITA BERADA DI PENTAS !
Ada orang baca ke blog kita kalau tak pacak muka ? Ini berbalik pada bagaimana korang promosi blog korang ! Kalau  muka korang cam Aisyawarya Rai sekali pon , tapi promosi hampeh , maka blog korang tak kemana pon !

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

6 00 dh komen korong bla lg nk komen:

fifie said...

Memang betul pun, kalau bersandarkan rupa semata tapi entry atau persembahan tidak sehebat mana lama lama nanti orang bosan

Mimie Najib said...

yup..betul tu..yang penting hasil penulisan.. cantik @ kacak adalah bonus..

Hnahdy said...

setuju...

Cik Tia said...

saya memilih untuk tidak dikenali :)

Miss Zahirah said...

stuju2..
blog sya x byk tempek gmbr muka pn still rmi yg dtg n komen ke blog sya...

najihahfara said...

ade rupa je x menjamin jugak blog best :)