5
Komen

Cinta Remaja





image
“ Hari ni kita nak g dating ke mana sayangku ? “

“ Rasanya seperti nak pergi tengok wayang la.. Dengar ada cerita best.. HANTU BONCET .. Nak tak ?? “

“ Waaah.. nak lalingku !! Si Zezan berlakon kan ? Dia berlakon best.. Ada cam hero tamil gitu.. Siap ada bunyi bunyi haa.. Jom laaa.. “

“ Ok ok.. jom kita balik rumah dulu.. Tukar baju sekolah ni.. Nanti tunggu kat Pavillion eh.. KLCC apa kelas ! OK? “

“ Yeyyyy… bestnyaa dapat dating ngan lalinggg.. Laling belanja ehhh ?? “

“ Apa lak kita .. Cam biasa la.. kita paw orang tua kita .. Sayang mintak RM10 .. kita pon mintak 10.. Kita makan kat rumah dulu baru jumpa.. Jimat sikit.. boleh simpan duit untuk kawin .. kan kan ?

“ Yeeeeeyyy.. jommm .. bapak kita punya harta pun tak abis lagi ni.. mmg nak kasi abis kat anak anak dia .. jom laling jom .. “

“Jangan lupa bawak botol air sekali tau.. leh minum dalam panggung nanti.. “

“ Yeeeyy.. lalingg bijakkk .. jimat duit kitaa … leh kawin lepas sekolah .. Pastu kita sambung belajar sama sama .. dapat anak sama sama … Yeeyyy .. 

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

5 00 dh komen korong bla lg nk komen:

gigiAriEma said...

hahahaha. pandai bdk skolah skrg ye. pndai habis kn duit. haha

ZWAN SABRI said...

macdam based on experience je.. slalu buat macam ni dengan gf hang ek? HAHA

Azee Hana said...

dulu tyme sekolah dating kat bustop je..x g wyg2 ni...bile teringat,,alahai,,budak sgt..haha

KY said...

ooo...begitu cinta anak2 muda sekarang hihi

fifie said...

Wahhh giteww, dating sambil mintak duit mak bapak. hahhaa