4
Komen

pakjoe tak suka memandu di Pulau Pinang




Maaf .. itulah hakikatnya .. Bila memandu kat Pulau Pinang ni , kena 200% berhati-hati. Jalan kecik pon diorang leh bantai potong… Kena pulak tengok no plate luar.. Perghhh.. sombong sangat !
Pelik… Apa yang diorang nak kejar sangat pon aku tak tau laa sampai bawak kereta macam Rally di dalam pulau ni.. Bukannya jalan besar sangat pon.. Kecuali kat highway la.. Ada dalam 3 lane gitu.. tang tu , bantai la laju..
Yang kat jambatan Pulau Pinang pon satu hal gak… Mak aih… Kalau lorong laju tu , wajib laju sangat ! Bangang ! Patut banyak kes eksiden kat situ .. Haih..
Buat mereka yang nak masuk dan memandu di Penang ni, hati hati.. Sama gak kalau nak makan kat sini .. Kena tanya harga dulu.. jangan main mintak je .. Tak pasal pasal nganga mulut tu… Hehehe…

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

4 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Pelengkap Rusuk Kiri said...

selalu jugak dgr org complain tentang org Penang ni bawak kereta.. main langgar je..xpeduli org lain .

fifie said...

Jalan di Penang memang busy amat sama macam KL. Kita ibarat rusa masuk kampung kadang salah masuk lorong, salah masuk one way. kuikui

siti fatima Arifin said...

pok jie nie..bawak kete leklok...

shu said...

waaa! kutuk negeri sy..smpai ati :(