2
Komen

Masalah orang gaji ..




image
Jangan amik orang gaji cam ni… dengeres !

Dengar cerita sekarang ni kalau nak amik orang gaji , mahal gilos eh ?  Yang ada pengalaman , kena bayar RM10 ribu .. Yang takde pengalaman , RM9 ribu.. Tu jika menerusi agen .. Pastu bulan bulan lagi gaji dia .. makan minum .. tempat tinggal .. baju.. prepaid.. Perghh.. Hanya yang kaya mampu ada orang gaji..

Tu kalau yang legal atau yang sah .. Yang haram lak ? Yang haram ni , sendiri tanggung la kalau ada kes kes berat berlaku seperti kena rompak , atau maid lari .. Haa .. macam macam isu ada ..

Aku rasa zaman sekarang ni macam satu keperluan lak bab orang gaji ni , kan ? Tapi risau tetap ada bila tinggalkan anak dengan diorang .. Yelah , macam macam isu timbul ..

Member aku , orang gaji dia mintak cuti.. Balik kampung .. hahahaha… Pergi tak kembali .. hahaha… lawak laaa.. hahaha.. Ni mesti ada kes ni… Garang sangat kot …

Korang ada orang gaji tak ? Kalau takde dan berminat  , aku boleh jadi orang gaji.. amacam ?? Ada bran ??

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

2 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Eena Arrina said...

btul ke nak jd org gaji? hihi. kalau ena nak bg upah,boleh tolong ena buat keje tak?

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/