2
Komen

Jom Psiko | Tips Bagi Kawan Bengang !




image
Kadang – kadang , ada kawan kita ni gemar sakitkan hati kita .. Ada je menda nak dijadikan isu untuk gelak beramai-ramai.. kan ? Pernah kena tak ?
Sebenarnya la kan , apa yang diorang nak tengok ? Diorang nak tengok kita melatah jer .. Hehehe ..Tak lebih dari tu .. Bila diorang sakat , kita lawan .. pastu ramai join sakat kita .. akhirnya kita sakit hati ..

Aku bagi tips eh .. Mudah jer .. Contoh yer ..

“ Weh pakjoe , dengar citer sekarang ni ko ni gay eh ?? “

Bayangkan kawan kita yang mmg suka benar la sakat kita ni , mulakan isu panas ( padahal dia dah menfitnah tu ) dan kita pon melatah ..

“ Pala otak ko laa.. Ingat aku cam tu keee !! “

Bayangkan kalau kita emosi waktu tu .. pasti lagi seronok dia sakat kita kan ? Kalau ada geng masa tu , ramai laa yang dok menambah api agar kita lagi melenting.. Diorang tahu kita takkan marah diorang tapi suka tengok muka kita dalam keadaan bengang.. Sebenarnya ini semua kerja syaitan .. Cuma sedar atau tidak jer ..

Jadi apa yang patut kita buat ??  Yearghhh.. kita layankan ajaaaa.. hahahha…

“ Ya Allah .. Mana kau tau aku gay ? Iskh.. cam tau tau jer .. Ko nak join aku tak ni ? Kot kita dapat satu bilik kat neraka nanti.. Best tuuu !!  “

Kasi reverse balik kat dia .. Dia bagi , kita amik .. dalam kita bagi semula , kasi tambah sedikit ‘lada’ .. hehehe.. 

“ Wah.. ko nehh.. Best pe jadi gay ??  Kira gay dan pembunuh ni adik beradik la.. geng neraka ! “

Betul tak ? Wat pe nak tensen ngan spesis ni  ?? Ari ni gaduh .. esok lusa baik balik kan ? Baik kita kasi dia tensen balik ! Baru best !!! Hahahaha…
Lama lama , diorang boring nak sakat korang punya .. Orang lain lak jadi mangsa… hehehe.. Bijak kan ?

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

2 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Mar Haini Abdul Rahim said...

betul3.. layan kaaan aje... hehe :)

azza sahana said...

SELALU KOT KENE..UWAGHHHH