13
Komen

Orang memberi , kita merasa ..



Ini yang pakjoe pegang dalam dunia blog dari mula pakjoe mengenali 'keindahannya'.
Bagi yang nampak akan keindahannya maka mereka akan saling bertukar kenikmatannya tanpa sebarang prasangka langsung. Apa guna dunia ini andai kita tahu , nyawa kita ini rapuh cuma ?

Namun , tak rama memandang segala itu dengan rasa positif di hati. Apa yang mereka nampak cumalah ianya satu permainan psikologi. Jika itulah rasa mereka , maka mereka tak bergerak ke mana langsung.

Mereka tanya pakjoe , bagaimana pakjoe naik dengan pantas dalam dunia blog . Macam pakjoe kata tadi , pakjoe berpegang pada ' mereka memberi , pakjoe merasa.. kemudian pakjoe cuba membalasnya dengan niat , sama sama merasa..' .

Dan ianya mmg indah sekali ... Tak percaya ?.. Apa guna kedekut .. Bukan bawak masuk kubur pon .. Kan ? Semua ini sekadar dugaan dari Allah. Kalau sekecil ini pun kita kedekut bayangkan jika harta kita yang melimpah ruah sekiranya Allah berikan pada kita. Pergh.. tak dapat bayangkan kedekutnya kita nanti..

Wallahualam..

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

13 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Dunia Wilma said...

Setuju 100%

maszull said...

assalamualaikum pakjoe...betul apa yg dikatakan ni sokong...:)

kinara kinatara said...

kina setuju sangat2...pandai pandai lah hidup dalam dunia bloger nyh.kan kan kan..huhu:)

timm_bill said...

org mmberi,
kita merasa,
org bagi,
i mmg suka..hik3..

Hatimi Tahirruddin said...

betul tu pakjoe....aku sokong 120% hehe...

cik azLyzah⊙.☉ said...

cehhhhh....orang memberi kite merasa.Entry yang penuh makna ne..hihihih..btw Salam kenal.Cik dah follow pak joe tau^^

Wana Owen said...

...org berbudi,kita berbahasa.
:D

Syaz Blackrose said...

Falsafah yang bagus pak joe...
dah follow sini juga n klik mana2 iklan yang ada..

ahaks.. nak taip 500 pth perkataan.. pth jari den... hehehe

cerita best said...

@timm_bill amboi seka sapa 2

cerita best said...

@cik azLyzah⊙.☉ sala perkenalan

Nora Karim said...

betul tu pakjoe... (^_^)

timm_bill said...

@cerita besthehehehe...

Cik Kema said...

sangat sokong..huhuhu..btw, nice song.. my fbret.. jum ke blog sya http://www.alahaicikkema.blogspot.com/