10
Komen

Terharu aku disebabkan kamu !



Apakah ? Setiap kali ada yang follow blog pakjoe , pakjoe cuba masuk ke blog mereka .. Mana yang termampu oleh pakjoe je la.. Yang tak sempat tu , pakjoe mohon maaf ..
Bila pakjoe masuk , apa yang baru buat blog .. Ini berdasarkan jumlah follower mereka dan juga entri di blog archive.. Dan membuatkan pakjoe terharu , link blog pakjoe berada di blog mereka .. Terima kasih buat mereka yang sudi letak link blog pakjoe.
pakjoe tak tau bagaimana nak balas budi baik korang yang senantiasa memberi sokongan pada pakjoe ini . Semoga Allah membalas segala kebaikan yg korang buat samada pada pakjoe dan juga rakan-rakan yang lain.
Jadi , pakjoe nak amik kesempatan di malam ini .. Khas buat mereka yang baru buat blog dan hanya ada 100 FOLLOWERS ke bawah , pakjoe akan buka satu bloglist baru. Bloglist ini hanya untuk sebulan sahaja. Selepas itu ,pakjoe akan remove bloglist tersebut.
Maka , dalam tempoh itu , silalah amik kesempatan dengan rajin update entri entri yang bagus untuk menarik pembaca dari blog pakjoe ini ke blog korang .. OK ?
Tawaran ini dibuka sehingga awal pagi esok . Hanya 100 blog terawal dan terpilih saja akan berada di dalam bloglist tersebut.Seperti aku kata tadi , khas buat blog yang baru ada 100 follower ke bawah saja .. TINGGALKAN LINK URL BLOG ANDA !
Buat rakan lain , kita beri peluang pada rakan kita yang baru ini untuk mengembangkan sayap mereka.. Ok ?  Terima kasih kerana memahami..
Sama sama kita membantu.InsyaAllah..

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

10 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Shakira Pathi said...

cahayashakira.blogspot.com :)

kinara kinatara said...

sampai hati ko pok jie..kina pom nak join juga bloglist ko...haish ko nyh..kedekut betul..hahaha:)

memain je jangan terasa hati..:)

Unknown said...

bagusnya pakjoe wat konsep macam tu...
betul tu kena bg peluang utk blogger lain berkembang.. :)

Akemal said...

Asalamualaikum warrahmatulahhi wabarrakatu ada org ka x ada heheh... pakjoe datang sini lg dgn penat x habis lg bru ja sampai umh bru blk dari kampung terus buka blog yang comel nie hahaha...

miss yatie said...

KY dah terlepas peluang ni..eee

apa2 pun terika kasih juga pada pakjoe, sudi jenuk blog KY...baguskan kita saling membantu

ajax85 said...

Bgs2..http://ajax85.blogspot.com

AtieYusof said...

Assalam..
tQ follow akak.. (br belajar2 ber blog)
TQ buat segmen ni..
Pak joe.. akak nak join :)
atieyusoffamily.blogspot.com
TQVM.

Anonymous said...

hehe igatkan nk join tadi hehe takpe2 din jadi penerjah bloglist nt hehe

Eyesha Zaidin said...

salam...

nak join boleh tak??hihi

cerita best said...

@Cikgu Fikri btl2