21
Komen

Bapak besar !



imageSEORANG kanak-kanak berkesempatan memegang sebiji labu gergasi yang diberi nama 'Halloween Pumpkin' seberat 45 kilogram dijual kepada penggemar labu dengan kadar harga RM1,200 di pusat membeli belah Bangsar Village di sini semalam. Menurut penjual labu gergasi itu yang dikenali sebagai Tan, beliau mempunyai lebih 30 jenis koleksi labu pelbagai saiz dan bentuk yang diimport dari Amerika Syarikat. - Bharian

Besar gila.. Hahaha.. Kalau pakjoe lalu kat situ , sahih ternganga.. Haha.. pakjoe spesis mudah terngang kalau tengok sesuatu yang luar biasa dan menakjubkan.. Hahahaha..

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

21 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Cik Kema said...

wahhhh...hahhahahah..besarnyaaa..buat lauk satu bulan cukup tu..sihat walafiat..

sue perbs.. said...

besar nya labu..

Lady said...

macam replika je, hahaha, mahal aih.

CiK FizA said...

besarnya labu !

#pengsan# hahaha :DD

Ayie Abas said...

labu kat amerika memang terkenal dgn saiz gergasi nyer...

cerita best said...

tau x pa hehehe

fifie said...

Beli satu dah cukup buat makan makan untuk kahwin. hahaha

♥ Nana BamBam ♥ said...

fulamak..besau kedabakk..haha

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

haiyo!

Thempty Yanty said...

Nak juga bergambar. Extraordinary la...nice!!!!!

Dunia Wilma said...

Wah besarnya...
Tak sanggup nak makan :-)

maszull said...

assalamualaikum pakjoe...beso nyer labu tu...:)

Aishah Jahirah said...

lebih berat drpd saya la...baka labu apa ni.

ShimaSalleh said...

ehhhhhhhhh ada lagi besar la... Pasal daku selalu tgok rancangan Li kat astro ch727 tuh... Halloween wars... lagi gila besarnya woooo...

Kan aku dah kata komen ku mesti masuk SPAM punyerrrrrr... Nanti ko kata ku tak komen plok wuwuwuwuwu (_ _)

alia syuhada said...

Kalau alia angkat labu ny , confirm tertonggeng ! Alia kan pendek je ! haha :D

Si Matatajam said...

Wahhhh besaq punya!

Si Matatajam said...

M follow sini yek..keep in touch..nak klik Nuff iklan tak kuar plak..

cweet pinky said...

tlonglah pak joe , bapak mahal harga labu tuh , buat bazir je kalaw bli pak joe ..

♥WANA WAHID♥ said...

dapat jugak wana singgah blog pak joe... hihihi.. eh jap.. lupa... assalamualaikum.. ~

Nadieya said...

kalau kena impam mau teburai isi perut pakjoe!

Nurfara Hani said...

besar gile...