16
Komen

PELIK : GEMPAR BAYI LAHIR DENGAN KAKI KAMBING DAN TIADA TENGKUK








PELIK : GEMPAR BAYI LAHIR DENGAN KAKI KAMBING DAN TIADA TENGKUK | Kejadian aneh apabila bayi lahir dengan kaki kambing dan tiada tengkuk tersiar dari berita terbaru dari Jigawa,utara barat Nigeria di mana seorang wanita didakwa telah melahirkan makhluk dibawah – bayi tanpa leher jelas dan dengan kaki kambingnya tekan sini.



pelikMenurut sumber cerita ini, wanita itu dikatakan telah mengeluh nasib beliau kerana ini adalah kali keempat dia melahirkan makhluk aneh seperti ini.

Ini mungkin musim kelahiran pelik dan kejadian yang sangat misteri dan saintifik, kita tidak mempunyai penjelasan bagi kejadian ini. Hanya Allah yang tahu atas apa yang berlaku dan apa yang di jadikan di dunia ini.

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

16 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Thempty Yanty said...

Subhanallah. Sgt SPEECHLESS

MAZLIZA ABD RAZAK said...

hai..
kak follow balik k(",)

Suara Hati said...

subhanallah ..

Mrs Velentine said...

ngerinya..

kay_are said...

mesti ade hikmah di sebalik sume kejadian.. kuasa Tuhan

Azza Afdzal said...

dh pernah tengok dah sebelum ney..itu semua kuasa ALLAH...

Hatimi Tahirruddin said...

wah biar betul ni... ^o^

Indah said...

pakjoe, jemput ke band of brothers di auditorium angkasapuri, KL 11.11.12 8.00 mlm.
@nodrugplease.blogspot.com

Azee Hana said...

Ya Allah..Hanya Allah je yang Maha Mengetahui..nway,,dah follow sini jugak..

Lady said...

kebesaran Allah belake, :)

maszull said...

assalamualaikum pakjoe...mcm2 kejadian skg ni ...:)

Dunia Wilma said...

Tak tahu nak cakap apa :-)

Si Matatajam said...

Subhanallah..setiap kejadian Allah ada hikmah tersirat disebaliknya

Nadieya said...

hidup ke? kuasa tuhan.

alia syuhada said...

Ya Allah ! Ngerinya . MASHAALLAH .

Nurfara Hani said...

kesian kan.. kuasa Allah SWT