10
Komen

Hantu makan pulut kuning



image
Gambar - Jiran 
Dulu pakjoe tak suka makan pulut kuning sbb bapak pakjoe tak kasi .. Katanya angin dan tak elok untuk mereka yang ada darah tinggi atau kencing manis ..Maka sebagai anak yang baik , pakjoe ikut je la tanpa banyak bicara ..
Nak dijadikan cerita , hari selasa lepas pakjoe ngan gf ke pasar malam dan ternampaklah satu akak n anaknya jual pulut kuning dan juga nasi lemak yang mana berjaya membuatkan pakjoe terliur untuk menikmatinya.
Cerita banyak takde lalu pakjoe langgar pantang orang tua pakjoe !! pakjoe amik pulut kuning tu , sambal telur dan sambal ayam .. Daging pakjoe tak leh makan.. Kalau makan , blog ni tak berupdate dah nanti.
Harga ? Boleh tahan gak laa .. Tapi tak pe .. Duit ada , makan je la.. Bukan selalu kan ? Bukannya pakjoe abiskan duit dengan berkaraoke atau enjoy dengan perempuan lain kan kan ? ? Amboi mulutttttt... Tak sayang betul ! Hehe..
Sejak tu , bila selisih gerai jual pulut kuning maka pasti pakjoe mintak gf belikan.. Kalau pakjoe beli , semua lauk yang ada atas meja tu , aku suruh dia masukkan !
Dan sekarang , mmg pakjoe ketagih. Patut la bapak aku tak kasi makan ! Dia tau anak dia ni hantu ! Ke pakjoe ikut perangai dia ??tekan sini

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

10 00 dh komen korong bla lg nk komen:

myfirdz said...

mmg sedap mkn pulut.. tapi sy pun terpksa pntg mkn pulut, sbb sma la yg mcam bapak pakjoe ckp tu, angin..

fifie said...

Fie memang tak suka makan pulut kuning tak tahu kenapa. Haha. Mungkin memang tak suka lah.

Hatimi Tahirruddin said...

mmg layan pulut kuning ni...makan dgn kari kambing pon syok jugak...

KY said...

pulut kuning memang sedap, apa lgi kalau makan dengan rendang...

Hnahdy said...

sedap nya pulit kuning.. hana suka pulut ja.. yang kuah2 tu xmakan pun

Saiful Anuar Safian said...

betul le tu...pulut kuning tu makanan hantu hahaha...sb pulut kuning bila kite ketagih mesti digelar hantu pulut kuning...kalau kita ketagih rokok msti digelar hantu rokok pulak...
esok lusa ape pulak jadi makanan hantu...hahaha

alia syuhada said...

hoho, tak ikut cakap bapak ya ! haha , nasib alia tak hantu pulut :p

maszull said...

assalamualaikum pakjoe...anak mama pun suka makan pulut kuning ni...:)

cerita best said...

@fifie x suka x pa nnt klo pakwe beli bg pakjoe k hhahah

dya bunga said...

lama xmkn pulut kuning..huhu