11
Komen

Kepong Gangster Full Movie



Sinopsis Kepong Gangster
Dikenali sebagai "Five Tigers", pelakon Malaysia Melvin Sia, Henley Hii, Hero Tai, Rayz Lim dan Billy Ng memainkan watak pelajar sekolah menengah yang akhirnya terlibat dalam kumpulan gangster atas sebab berbeza. Antaranya untuk mendapatkan perlindungan dari kaki buli, masalah kewangan, pergelutan kuasa dan pelbagai alasan lain.

Klasifikasi: P13
Genre: Aksi / Jenayah
Tarikh Tayangan: 13 September 2012
Pengedar: RAM ENTERTAINMENT
Pengarah: Teng Bee
Pelakon: Melvin Sia, Henley Hii, Hero Tai, Rayz Lim, Billy Ng

Tonton Online:
KLIK SINI


SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

11 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Nafisya Ismail said...

best ke cite ni? layannnn... haha

KY said...

cerita gengster lagi?,...

Ayie Abas said...

skrg filem2 terbitan cina malaysia pun makin mantap aksi nya...:)

Karukord Jagau's said...

aiseyman salah klik ...aku nk komen pasal citer kepong gangster ni td....hahahaa

citer best tp tenet x berapa sihat....jln sangkut2 la...

Indah said...

best ker cerita ni? jangan hisap dadah sudah..

sebab, hidup ini terlalu indah untuk disiakan..@nodrugplease.blogspot.com

♥ Nana BamBam ♥ said...

cina pon da buat citer gangster..haha

Dunia Wilma said...

Wilma kurang minat sikit tengok wayang2 ganas nie ^_^ Tapi, Wilma pasti wayang nie mesti best...

Suara Hati said...

nice sharing :)

Si Matatajam said...

Ari tu ada tgk kat utube..tapi tak sempat abih..

Nadieya said...

best cita ni. tak silap org kata mamat pelakun utama tu la yang kene ben sbb mainkan lagu negara ku. tp last last dye jugak yg kua panggung wayang.

alia syuhada said...

Uishh , macam ganas je cerita ny , best ke ?