5
Komen

Lagi filem baru hina Rasulullah muncul “The Innocent Prophet”


http://i.imgur.com/vzqJk.png

http://i.imgur.com/e2ymv.png
Selepas filem laknat Innocence of muslim yang menghina Nabi Muhammad shallallahu ‘alaihi wasallam ditentang hebat oleh umat Islam, kini filem ter baru yang menghina Nabi muncul lagi. Pada 07 Disember 2012, Kementerian Dalam Negeri Belgium meningkatkan status keselamatan menjadi tahap tiga, tahap kritikal adalah empat akibat munculnya filem yang menghina Nabi.tekan sini
Imran Firasat, orang Pakistan yang tinggal di Sepanyol, adalah orang yang memfilimkan cerita tersebut. “Innocence of Muslims adalah filem yang dihasilkan di Amerika Syarikat yang memberikan inspirasi umtuk membuat filem ini” kata Verasat.
Imran Firasat seorang pemuda Pakistan yang melepaskan keislamannya (Murtad) dan tinggal di Sepanyol diyakini menyokong permusuhan terhadap Islam di Sepayol. Dia mempunyai laman di internet yang khusus untuk menyerang Islam.
Cerita pemuda Pakistan ini bermula pada tahun 1998 kerana dia mempunyai hubungan yang tidak sah dengan wanita Indonesia yang bukan muslim dan dia ditangkap oleh pihak yang berwajib kerana negara asalnya (Pakistan) tidak membenarkan dia mempunyai hubungan dengan wanita bukan Islam.
Di penjara dia disiksa dan setelah dibebaskan dia berhijrah bersama rakannya ke Sepanyol. Kemudian kerana selembar kertas yang menyerang Islam, dia mendapat tempat dan perlindungan di Sepanyol oleh persatuan hak asasi manusia.
Si murtad ini bersama kafirun Terry Jones akan buat sidang media berkenaan filem laknat tersebut 14 Disember 2012. Ya Allah, laknatlah mereka ini

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

5 00 dh komen korong bla lg nk komen:

shasha yacob said...

nampkanya semakin ramai yang membenci islam. haiiiiyaa dorang xtakut ke dengan allah nih, kalau dah murtad xpayahlah hina hina sampai buat macam nih.hormat agama islam pun jadik lah. lempang guna kayu hoki baru tahu.

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

nauzubillah,,mcm2 lah manusia ni, dh mcm xde keje lain

radiome said...

hmm org yg keluar dari islam kbnykkan sbb nafsu dorang yg nak bebas dari perintah Allah.ye la an.taknak puasa,ley berzina

radiome said...

i just followed you.follow me back :)

radiome said...

i just followed you.follow me back :)