3
Komen

Eh,eh ?? Mengapa perlu jadi blogger terkenal ?




Apa itu blogger terkenal ?? Perlu ke  jadi blogger terkenal ?? Best ke ?? Syiok keee ??? Dapat apa jadi blogger terkenal ??? Duit ? Awek ? Boypreng ? Dapat Astro free ? Ke dapat glemer je ??
Aiseyman … Jangan simpan angan angan gitu dik ..bahaya.. Nanti salah bawak pulak blog tu.. Maka jadi mengarut … Tak best dah nak berblog .. hehe..

Sebenarnya , boleh je nak jadi blogger terkenal tapi kena tau la kenapa blogger tu terkenal .. Apakah kerana entrinya yang best ?? Atau orangnya yang best ?? Haaa.. Mana satu nak ?
Bagi aku , untuk mendukung gelaran blogger terkenal ni , biarlah kerana blognya. Orangnya , tak kisah la camana pon .. Artikal di blognya senantiasa mampu membuatkan pembaca puashati serta mendapat manfaat daripada setiap penulisannya. Tu baru best !!
pakjoe tau , sekarang ni ramai berminat nak jadi blogger terkenal ada dua sebab.. Sbb pertama .. RM dan kedua Glamer .. Maaf la kalau salah .. Tapi itu pendapat pakjoe saja .
Bagi pakjoe la kan , baik terkenal kerana artikal kita .. kerana blog kita .. Bab $$ , jgn risau .. Rezeki kan Allah yang beri..  Kalau blog kita bermutu , orang pasti akan cari punya .. Apa mau kisah kan ?
Biar lambat asalkan puas ! Puas itulah yang susah nak dapat sebenarnya .. Dapat duit senang jer… kan kan ?

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

3 00 dh komen korong bla lg nk komen:

||Sis aLeaSaRa|| said...

slm pak joe ^^ owh msg2 ada cara tersendiri utk menarik mnt rkn blogger.terpulanglah yg penting hati2 dgn setiap penulisan dan foto yg disertakan.

mcm akk,dr dulu x pnh berubah tujuan ada blog.sbb akk mnt sgt membaca,dan suka menulis di entri.suka dpt bertukar2 pglmn,pgetahuan,tips2 dll.

fifie said...

Fie buat blog sebab bosan tak pernah rasa nak glamour. hehe

Dunia Wilma said...

Wilma setuju 100%...
Biarlah blogger tu terkenal kerana entrinya ^_^

P/S: Maaf...Dah lama Wilma tak datang sini...Beru berkesempatan nak BW ^_^