17
Komen

top 5 pengomen tegar


Blog-blog dipilih berdasarkan komen dekat pengomen tegar terkini dan blogger yang meninggalkan komen (logik dan menarik) . Namun begitu pemilihannya telah terbukti dekat sebelah. Bagi yang tak terpilih , rajin rajin singgah. Terima kasih.

 pengemon tegar


cara nak join ada ganjaran jom komen ada ganjaran


Ada lagi nanti yer.. hehe… slow la pulak netbook neh ! Macam suruh beli lain jeeeer … Grrr…
jom kita terjah yg nie dlu k

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

17 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Mimie Najib said...

rajinnya mereka.. :)

D i n said...

oyeahh aku dah naik ranking dah hehe...tu tanda2 kena beli netbook lain tu :3

KY said...

nanti KY terjah blog dia orang..

beli je lah yg baru hehee

dya bunga said...

wah..ganjaran apa?

timm_bill said...

ho3..tergaru-garu timm kat snieyh,,hek3..maceh no pak joe..

Hnahdy said...

xaci xaci.. hehe lawak je k.

Lady said...

Ok, out takde lam list :(

Azza Afdzal said...

tahniah kepada pemenang :)

kinara kinatara said...

alhamdulillah kina terpilih..dah lama kina x berblogging...huhu..:)

E'in said...

eh name ein xde pun... hehe

-meeSUPERGIRL- said...

amboi pengomen tegar ...

Cinta Misteri said...

Nk jd pengomen tegar kt sini jg lah

Cinta Misteri said...

Nk jd pengomen tegar kt sini jg lah

izan mama mia said...

tegarnyer mereka mengomen

Dunia Wilma said...

Kali nie jatuh nombor dua plak...
Takpa :-) Minggu depan nak jadi juara balik...Hehehe...

Si Matatajam said...

Ni dah komen la ni..ha ha..tahniah utk depa yg rajin komen tu..

kay_are said...

tahniah kepada tukang2 komen.. teruskan ye =)